تفریحی هنری

ساخت وبلاگ

با استفاده از یک برنامه کامپیوتری اجزای زیبای زیباترین چهره های دنیا یک جا جمع شده و چهره مجازی زیباترین زن جهان خلق شد.
 

 

در چهره این زن از موهای کیت میدلتون لبان آنجلینا جولی، چشمان اشلی کول، و دیگر نقاط زیبا ومثبت صورت ستارگان استفاده شده است و آنچه حاصل ادغام زیبایی هاست تصویری است که مشاهده می کنید.

منبع : مجله بانوان (پرداد)

تفریحی هنری...
ما را در سایت تفریحی هنری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هنری mina1a بازدید : 988 تاريخ : شنبه 9 دی 1391 ساعت: 7:21

برنامه یکی از شهردارهای منطقه ای در شرق پاریس فرانسه برای برافراشتن مجسمه خانم کارلا برونی همسر نیکولا سارکوزی رئیس جمهوری فرانسه در لباس یک خدمه ، خشم اپوزیسیون در این کشور را برانگیخته و البته موجب شرم زده گی بانوی اول فرانسه هم شده است.
 

 شرم زده گی بانوی اول فرانسه
 

جاکوئس مارتین که از هم حزبی های نیکولاسارکوزی هم به حساب می آید در توضیح علت این طرخ خود می گوید: کارلا برونی نماد زن مهاجر ایتالیایی است که پیش از پیوستن به جمع مدل های اروپایی در یک کارخانه کار می کرده است.این مجسمه می تواند نماد فرصت هایی باشد که فرانسه در اختیار مهاجران قرار می دهد.
زمانی که رسانه های فرانسوی این خبر را منتشر کرده و در توضیح چگونگی ساخت این مجسمه به ارتفاع بیش از ۲ متر آن و هزینه ۸۰ هزار یورویی اش اشاره کردند، اعضای اپوزیسیون این حرکت را غیرضروری خواندند. این بار در این اعتراض دوستان کارلا برونی هم با مخالفان نیکولا سارکوزی همراه هستند.
یک منبع نزدیک به کارلا برونی در خصوص مدل شدن وی برای مجسمه ساز این طرح می گوید: کارلا پیش از آنکه بانوی اول فرانسه شود مدل بود اما پس از ازدواج با رئیس جمهور این شغل را کنار نهاده و تنها گاهی به شکل تفریحی آن را انجام می دهد. وی قبول کرد که مدل این مجسمه ساز شود اما قرار نبود اسمی از وی در این خصوص برده شود.
ویلیام گیب از اعضای اپوزیسیون در فرانسه در این خصوص می گوید: این که شما یک آرایشگر و خواننده ایتالیایی را به لباس کارگران درآورید کاملا مضحک و ابلهانه است. این توهین به کارگرانی است که این نماد به اسم آنها ساخته می شود اما در حقیقت تبلیغی برای یک مهاجبر ثروتمند به نام کارلا برونی است. کارلا برونی هیچ گاه نماینده قشر کارگر نبود.
قیمت نهایی این مجسمه ۸۲ هزار یورو برآورد شده که تاکنون مجسمه سازش ۴۲ هزار یورو را دریافت کرده است.

 

منبع: خبرآنلاین تفریحی هنری...
ما را در سایت تفریحی هنری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هنری mina1a بازدید : 1056 تاريخ : شنبه 9 دی 1391 ساعت: 7:19

تا جایی که در زمان هایی بحث ورشکستگی آن ها نیز مطرح شد اما نیکی کریمی نه تنها با چنین مشکلی مواجه نخواهد شد بلکه به لطف رسانه ها سودی میلیاردی نصیبش خواهد شد

سال هاست که عادت کرده ایم شاهد حضور بازیگران سینما در عرصه هایی مانند عکاسی و نقاشی و طراحی باشیم و در مقابل فوتبالیست های زیادی نیز وارد عرصه بازیگری و خوانندگی شده اند، البته ناگفته پیداست که هر دو دسته برای فعالیت در عرصه جدید از شهرتی که در شغل اصلی خود دارند، بهره برداری می کنند.

بولتن نیوز: در شرایطی رسانه ها مختلف به ابراز تبلیغی رایگانی برای مستند فوتبالی نیکی کریمی تبدیل شده اند که از نیت واقعی کریمی برای ساخت این مجموعه اطلاع موثقی در دست نیست و حتی فدراسیون فوتبال زیر بار همکاری با کریمی نرفت اما همنوایی عجیب رسانه ها ابهاماتی را به وجودآورده است.

 

مستند فوتبالی نیکی کریمی

 

سال هاست که عادت کرده ایم شاهد حضور بازیگران سینما در عرصه هایی مانند عکاسی و نقاشی و طراحی باشیم و در مقابل فوتبالیست های زیادی نیز وارد عرصه بازیگری و خوانندگی شده اند، البته ناگفته پیداست که هر دو دسته برای فعالیت در عرصه جدید از شهرتی که در شغل اصلی خود دارند، بهره برداری می کنند.

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان مطرح سینما یکی از افرادی است که در دایره شمول فوق قرار می گیرد اما تصمیم وی برای ساخت مستندی فوتبالی خیلی زود به خوراک خبری برای رسانه ها تبدیل شد و طی یکی دو ماه گذشته روزی نبود که خبری از حضور نیکی کریمی در تمرینات یکی از تیم های فوتبالی در رسانه های مختلف با گرایشات سیاسی مختلف منتشر نشود.

 

مستند فوتبالی نیکی کریمی

 

در این میان رسانه ها سعی داشتند با پرداخت به حواشی حضور کریمی در تمرینات تیم های فوتبال و گفتگوی وی با مربیان و بازیکنان این تیم ها از یکدیگر در پوشش دادن خبری این اتفاق سبقت بگیرند تا جایی که نشست خبری کریمی با استقبالی در حد نشست های خبری علی کفاشیان برگزار شد.

با این حال هنوزهم مشخص نشده که دلیل توجه بیش از حد رسانه ها به ساخت مستند فوتبالی نیکی کریمی و تبلیغات رایگان رسانه ها برای این فیلم که سود بیشتر خانم بازیگر را به همراه دارد، چیست و اصولا چرا رسانه ها اسباب کسی شده اند که از نیت واقعی وی برای ساخت یک مجموعه فوتبالی خبر ندارند؛ به عبارتی رسانه ها در این خصوص عینا همان کاری را انجام دادند که کریمی انتظارش را داشت.

مستند فوتبالی روزی روزگاری فوتبال توسط بخش خصوصی ساخته می شود و تبیلغاتی که رسانه ها پیرامون ساخت این مجموعه داشته اند، موجب شده که این متسند پیش از آماده شدن نهایی به شهرت بسیار زیادی بین مخاطبان دست پیدا کند و پخش کننده فیلم به لطف رسانه ها در زمان اکران نهایی نیازی به تبلیغات آن چنانی و هزینه کردن در این باره نداشته باشد.

 

مستند فوتبالی نیکی کریمی

 

در مقطعی شنیده می شد که کریمی قصد دارد این مجموعه مستند را با همکاری فدراسیون فوتبال راهی بازار کند که رئیس فدراسیون به دلایلی که رسانه ای نشد، با این درخواست مخالفت کرد اما همکاری جالب توجه رسانه ها در این موضوع خاص ورود پیدا نکردن فدراسیون فوتبال را کاملا جبران کرد.

این در حالی است که تهیه کنندگان مجموعه هایی مانند قبل یخی و قهوه تلخ با صرف هزینه های سنیگن تبلیغات با مشکلات مالی مواجه شدند تا جایی که در زمان هایی بحث ورشکستگی آن ها نیز مطرح شد اما نیکی کریمی نه تنها با چنین مشکلی مواجه نخواهد شد بلکه به لطف رسانه ها سودی میلیاردی نصیبش خواهد شد.

تفریحی هنری...
ما را در سایت تفریحی هنری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هنری mina1a بازدید : 607 تاريخ : شنبه 9 دی 1391 ساعت: 6:58

 
اونایی که میخوان زوری لایک جمع کنن و آخر پستاشون اینا رو مینویسن

 
۱) سلامتی هر چی پدره (اینا تالا نشده ی بار باباشون از سر کار برگشت باهاش روبوسی کنن و برن براش چای بیارن،این گروه جوراب سوراخ باباشون تو حلقشون)
 
۲) سلامتی هر چی مادره (اینا تالا نشده ی بار شام بذارن یا بدون درخواست مادرشون ظرفا رو بشورن،این گروه دسته جارو برقی مادرشون تو حلقشون)
 
۳) لطفا لایک! (اینا بچه های مثبت هستن گناه دارن قربون ابروهای نخیشون،این گروه شامپو بچه گلرنگ که چشمو نمیسوزونه تو حلقشون)
 
۴) دروغ میگم؟ (اینا خیلی خالی بندن حواستون باشه،این گروه دماغ بزرگ پینوکیو بعد از دروغ تو حلقشون)
 
۵) بکوب لایکو لامصب (اینا به کوبیدن خیلی علاقه دارن در نتیجه این گروه قسمت گردی گوشت کوب تو حلقشون)
 
۶) لایک نداره همینجوری گذاشتم (اینا مثلا میخوان بگن واسه رضای خدا پست گذاشتن،این گروه صندوق صدقه با ۵۰ تومنیاش تو حلقشون)
 
۷) سلامتی هر چی رفیقه (اینا همونایین که تالا نشده ی بار دست رفیقشون رو بعد از انگشت کردنشون تو بینی تو دستشون بگیرن،این گروه دسته چتر رفیقشون که زیر بارون باش خاطره دارن تو حلقشون)
 
۸) کیا با من موافقا؟ (اینا کمبود محبت دارن،این گروه شیلنگ گاز خونه آقای ایمنی تو حلقشون)
 
۹) کیا مثل منن / یا من فقط اینطوریم یا شمام مثل منید؟ (اینا فکر میکنن خیلی باحالن و خوشمزه،این گروه لاستیک جلوی چی توز موتوری تو حلقشون)
 
۱۰) لایک یادت نره (اینا هم خودتون ی چیز به دلخواه تو حلقش کنید چون من چشام و دستام دیگ جون نداره از بس نوشتم) الان ی عده گفتن آخی ی عده هم گفتن حقته و به درک.قربون جفت گروها
 
 
هدف: لحظه ای لبخند تو چهره نازتون
تفریحی هنری...
ما را در سایت تفریحی هنری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هنری mina1a بازدید : 668 تاريخ : شنبه 9 دی 1391 ساعت: 6:58